۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۴:۱۵

کمیته کودک و نوجوانان هفته دفاع مقدس مازندران تشکیل شد

کمیته کودک و نوجوانان هفته دفاع مقدس مازندران تشکیل شد

ساری - خبرگزاری مهر: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از تشکیل کمیته کودکان و نوجوانان هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

قاسم عزیز زاده گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای مکاتبه ای که با رئیس کنگره بزرگداشت سرداران و 10 هزار شهید مازندران پیشنهاد شد تا با توجه به انتقال فرهنگ ایثار ودفاع مقدس به نسل نو و آشنایی بیشتر این قشر با ارزشهای انقلاب از مشارکت کودکان ونوجوانان در این حوزه استفاده بهینه شود.

وی در خصوص شکل گیری این کمیته اظهار داشت: نظر به تحقق تکلیف و بر اساس توجه به نقش اصلی و بنیادین کودک و نوجوان در فضای آینده کشور، ضرورت پیدایش رویکردی متفاوت با در نظر داشتن جایگاه و نقش موثر این دسته از مخاطبان درمسیر فعالیت های هفته دفاع مقدس محسوس است.

گرجی افزود: پیشنهاد شد تا برنامه ریزان فرهنگی  و دینی به خصوص کنگره بزرگداشت سرداران و ده هزار شهید استان با اخذ تدابیری به این رویکرد مهم به عنوان مبحثی بنیادی و اساسی بپردازند.

وی افزود: تجربه ارزنده حضورمشتاقانه کودکان و نوجوانان در میدانهای کفر ستیز خاصه در جریان هشت سال دفاع مقدس، بر پایه بینش و بصیرتی بود که در تفکر دیروز کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به برکت انقلاب و امام راحل(ره) صورت پذیرفت.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران ابراز امیدواری کرد: این کانون  با در اختیار نهادن تجربیات فرهنگی خود بتواند توفیق همراهی با این هدف متعالی  را داشته باشد.
 

کد خبر 1391083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha